• Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
Previous Next

Ledelse der virkerLedelse der virker

30.okt. 2015

 

Christiansen & Essenbæk A/S fortsætter sin positive vækst, og det betyder, at der er behov for træning og udvikling af de nye ledere i virksomheden.

 

Over de sidste fem år har vi afviklet den intensive "Ledelse i praksis"-uddannelse for mange hold mellemledere.

 

Forløbet starter med et hands-on internatkursus, hvor deltagerne indgår på et intens og tæt pakket 30 t. ledertræningsprogram med intermistisk overnatning under stjernerne.

 

Programmet omfatter både noget til hovedet, noget til hænderne og noget til hjertet - de "3 H'er", der er grundstammen i vores effektfulde ledertræning i flere virksomheder.

 

Lederne udfordres gennem outdoor action learning i grundlæggende føringsprincipper for teams under pres og arbejder med personlige udviklingsmål og komplekse fysiske øvelser.

 

På første modul arbejdes bl.a. med problemløsningsmodellen "SILK" og eksekveringsmodellen "ROSE", der er simple, effektive ledelsesværktøjer, der virker i praksis.

 

Forløbet indeholder også senere individuel 1:1 coaching, en skriftlig hjemmeopgave med feedback og buddy-præsentationer på en separat kursusdag.

 

Lederne kommer fra den succesfulde og 150 mand store entreprenørvirksomhed Christiansen & Essenbæk i Glostrup. Virksomheden har vundet både ArbejdsmiljøPrisen og Børsens CSR Communication Award, ligesom forretningsresultatet er bemærkelsesværdigt forbedret. Cronquist Consult Aps. er virksomhedens faste lederudviklingskonsulent og sparringspartner.

 

CEAS stiller krav til deres mellemledere og bakker dem op hele vejen. De har erkendt, at lederskab er en livslang udviklingsrejse, som omhandler både det personlige, det procesorienterede, det kundeorienterede og det finansielle. Det er nogle af de primære årsager til, at der er skabt en vinderkultur, hvor resultaterne nu er i topklasse.