• Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
  • Cronquist Consult
Previous Next

Kommunikation i servicebranchen

 

Sodexo afvikler et lederseminar, hvor der er fokus på team-mekanismer og kommunikation, som er særlig vigtig i f.m. distanceledelse. Vi gi’r den gas med en masse øvelser.

 

I oktober samles 35-40 ledere fra serviceområderne rengøring, personalerestauranter og facility management i Korsør til et seminar, og Cronquist Consult sørger for en aktivitetsrig eftermiddag.

 

Programmet indledes med et kort indlæg om teamforståelse, kommunikation og motivation, hvorefter der igangsættes en masse hold-opgaver som små konkurrencer og action learning.

 

Indholdet medtager elementer fra JTI’en om team dannelse og positiv udnyttelse af forskelligheder, ligesom der trænes i feedback og evaluering fra ”den lærende organisation”.

 

Målet med dagen er at give deltagerne nogle konkrete værktøjer til motivation og teamsamarbejde, så energien og produktiviteten kan øges i dagligdagen.

 

Afviklingsformen er tænkt godt i gennem af Sodexo med en faglig formiddag og god dialog, mens eftermiddagen handler om praktisk indøvning og eksperimentering, hvor man gerne må fejle og lære en masse.